لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

فناوری MHL در تلویزیون های جی پلاس

 شما می توانید با استفاده از این فناوری تلویزیون جی پلاس تنها با یک کابل گوشی خود را به راحتی به تلویزیون متصل کنید و از قابلیت هایی مانند شارژ کردن تلفن همرا با توان 40 وات، امکان نمایش تصاویر و ویدئو ها با کیفیت بسیار بالا، سوئیچ کردن بین تصاویر لذت ببرید


نکاتی برای جلوگیری از خراب شدن لباسشویی دوو

برای استفاده از لباسشویی دوو باید نکاتی را رعایت کنیم تا از آسیب رساندن به آن جلوگیری کنیم که از جمله نکاتی که باید به آن توجه کنیمد این است که برای اتصال سیم به برق باید از محافظ الکتریکی استفاده کنید و به هیچ عنوان زیر ماشین لباسشویی نباید خیس باشد، و از ریختن فلزات مانند سکه و ..... درون محفظه خودداری کنید.


بررسی نکاتی درباره ی خرید تلویزیون دوو

تلویزیون یکی از پر کاربردترین وسیله برای هر خانه می باشد. پس باید در انتخاب تلویزیون به نکات خاصی مانند قابلیت ارتقا وضوح تصویر، نوع پنل ، کیفیت تصویر، رابط هوشمند، تعداد درگاه های ارتباطی، نوع تکنولوژی صفحه، نوع پشنیبانی از استانداردهای صوتی توجه کنید. همچنین قیمت تلوزیون دوو نسبت به برند های دیگر مناسب تر است.


نکاتی درباره ی لباسشویی دوو

ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که در هنگام کارکردن لباسشویی دوو هرگز تایمر آن را تغییر ندهیم چون باعث از کار افتادن دستگاه می شود و حتما پس اتمام عملکرد لباسشویی درب آن را باز بگذارید تا آب و رطوبت داخل آن خشک شود و از بوی بد و کپک لباسشویی جلوگیری کنید

تکنولوژی های موجود در تلویزیون جی پلاس

تلویزیون های هوشمند جی پلاس با اندروید 8 و 9 وارد بازار شده اند. این تلویزیون امکان پخش فرمت های مختلف  صوتی و تصویری با استفاده از سرویس های استریم ویدئو و حتی انجام بازی های سازگار با اندروید تی وی را فراهم می کند. در این مدل از تلویزیون جی پلاس ، اپلیکیشن هایی از پیش نصب شده است مانند سرویس های ویدئویی فیلیمو و آپارات و همچنین اپلیکشن بازار وجود دارد که می توانید برنامه های مورد نظر خود را نصب کنید.