لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

نکات مهم هنگام خرید اسپرسوساز

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در رابطه با این محصول بخوانید. اسپرسوسازها به سه دسته کلی دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تقسیم بندی می شوند. در ادامه این مطلب در رابطه با این دستگاه کاربردی بیشتر آشنا می شویم.

اسپرسوساز دستی

کار با اسپرسوساز های دستی کمی سخت است و قطعا استفاده از این دستگاه ها نیاز به تخصص خاصی دارد. فشار لازم برای تهیه اسپرسو در این نوع دستگاه ها، به وسیله یک اهرم دستی ایجاد می شود اما قیمت این مدل ها پایین تر از مابقی اسپرسو ساز ها هستند

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

اگر شما هم دوست دارید در خانه اقدام تهیه اسپرسو کنید، بهترین انتخاب برای شما خرید و استفاده از اسپرسوساز های نیمه اتوماتیک می باشد، زیرا کار با این مدل ها بسیار راحت و آسان است و هر کسی می تواند با این دستگاه ها اقدام به تولید اسپرسوی با کیفیت و عالی کند. در این مدل شما قهوه را آسیاب کرده و قبل از روشن کردن دستگاه آن را در فیلتر قرار می دهید. سپس دکمه دستگاه را زده و اسپرسوی خود را دریافت می کنید.

اسپرسوساز اتوماتیک

این نوع از اسپرسو ساز ها، در کمترین زمان و بدونه دخالت شما اقدام به تهیه اسپرسو می کند. دانه های آسیاب شده به صورت خودکار پرس شده و درون فیلتر قرار می گیرند. آب جوش آمده با فشار زیاد اسپرسو را برای شما تهیه می کند. درواقع این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد ولی قیمت آن هم از مدل های قبلی بالاتر است.

از مواردی که در خرید اسپرسوسازها باید به آن توجه نمود، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • توان دستگاه
  • کاربری دستگاه
  • سیستم گرم نگهدارنده
  • فیلتر آب
  • جنس بدنه 
  • آسیاب کن

از دیگر مواردی که در هنگام خرید اسپرسوساز به آن توجه کنید و با قیمت اسپرسوساز نیز رابطه مستقیم دارد عبارتند از : سینی چکه گیر، سیستم خاموشی خودکار، سیستم شست شوی خودکار، قابلیت تنظیم میزان بخار، نشانگر میزان آب، حالت آماده به کار، قابلیت تولید کف شیر و غیره … می باشد که شما می توانید با توجه به نیازتان به آن ها توجه کنید تا یک دستگاه مناسب را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع اسپرسوسازها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

انواع قهوه ساز بر اساس عملکرد

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در خصوص این محصول بخوانید. قهوه ساز و شناخت انواع آن را می توان یکی از مهم ترین اصول اولیه دوست داران قهوه معرفی کرد. قهوه سازها مدل های بسیار متنوعی دارند که شما می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود، برای خرید گزینه مد نظرتان اقدام کنید.

انواع دستگاه قهوه ساز بر اساس عملکرد

·        قهوه‌ ساز فیلتر‌دار

کاربردی

قابلیت تهیه مقدار قهوه زیاد در هر بار استفاده

انتخاب وسیع از انواع دانه‌های قهوه

·        قهوه ساز معمولی

آماده کردن قهوه یا اسپرسو در کمتر از 3 دقیقه

بسیار کاربردی

تولید قهوه با کیفیت

·        قهوه ساز با غلاف یا کپسول

تولید قهوه در مدت زمان کم

موجود بودن انواع کپسول و غلاف مختلف در بازار

استفاده آسان

·        قهوه ساز با چرخ یکپارچه

اجازه می‌دهد تا یک قهوه با طعم عالی درست کنید

امکان تهیه قهوه زیاد

آماده سازی قهوه در کمتر از 2 دقیقه

امکان ترکیب دانه‌های قهوه

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله قهوه ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

راهنمای چگونگی خرید اسپرسوساز

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در رابطه با این محصول بخوانید. اسپرسوسازها وسیله ای هستند که به ما کمک می کنند تا راحت تر قهوه خود را آماده کنیم. اسپرسوساز ها انواع و مدل های مختلفی دارند، که تمام مدل های اسپرسوسازها در بازار موجود است.

  • اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

با استفاده از این اسپرسوساز، شما انتخاب می‌کنید که چه مقدار قهوه را در سبد فیلتر قرار دهید، با فشار مناسب دانه‌های قهوه را آسیاب می‌ کنید، شروع و پایان کار پمپ را برای کنترل میزان آب مصرفی، کنترل می ‌کنید و در نهایت اسپرسو تولیدی را در فنجان می‌ ریزید. اگر به دنبال بهترین اسپرسوساز خانگی هستید، باید توجه کنید که بیشتر دستگاه‌ های اسپرسو خانگی، نیمه اتوماتیک هستند و به شما کمک می‌ کنند تا اسپرسو دلخواه خود را به شیوه‌ درست و مناسب تهیه و میل  نمایید.

  • اسپرسوساز اتوماتیک

این نوع دستگاه‌ های اسپرسوساز به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست، اقدام به تولید اسپرسو می ‌کنند. در این میان شما می‌ توانید تنها با فشردن یک دکمه و انتخاب میزان قهوه یا کف شیر، موارد دلخواه خود را وارد کنید. دستگاه نیز، پس از آن همواره از همان فرمول برای تهیه اسپرسو دلخواه شما استفاده خواهد کرد. اگر به هر دلیلی از جمله کمبود زمان، توانایی تهیه اسپرسو به صورت دستی را ندارید و می‌ خواهید به سرعت و آسانی، اسپرسو تهیه کنید، استفاده از دستگاه‌ های اسپرسو تمام اتوماتیک بهترین گزینه برای شماست. لازم به ذکر است که کیفیت اسپرسو تهیه شده از این دستگاه ‌ها با اسپرسوسازهای دستی و نیمه اتوماتیک یکی نیست، اما اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک نیز برای کسانی که به دنبال تهیه آسان و سریع قهوه هستند مناسب است.

  • اسپرسوساز صنعتی

اسپرسوسازهای صنعتی اسپرسوسازهایی هستند که برای کافه ها و رستوران ها طراحی شده اند.این مدل از اسپرسوسازها در سایز و ابعاد بسیار بزرگی طراحی و تولید می شوند و مناسب برای کافه ها و رستوران ها می باشند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله اسپرسوساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

راهنمای خرید قهوه ساز

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در رابطه با این محصول بخوانید. به وسیله ای که توسط آن بتوان قهوه درست کرد، قهوه ساز می گویند. از ویژگی قهوه ساز خوب میزان سهولت کار با آن است. همچنین عملکرد مکث یکی دیگر از ویژگی های دیگر دستگاه قهوه ساز است. بهترین دستگاه قهوه ساز باید به شما امکان دهد که بدون هیچ مشکلی هرگونه وقفه ای را در صورت نیاز انجام دهید. باز هم ، از سرگیری مجدد نباید به هیچ وجه با مشکل رو به رو شود. از مهم ‌ترین مشخصه راهنمای خرید قهوه ساز، توان مصرفی دستگاه است. در نظر داشته باشید هر قدر توان مصرفی دستگاه افزایش یابد، آب داخل مخزن زود‌تر به نقطه جوش می ‌رسد. بهترین قهوه ساز همچنین باید قادر به حفظ گرمای خوبی باشد. به طور معمول عملکرد دستگاه قهوه‌ ساز به این صورت است که قهوه آسیاب شده با آب روبه رو می‌ شود و همین تلاقی، موجب می‌شود طعم دانه‌ ها گرفته شود. پس از این مرحله، آب از طریق دانه ‌هایی که در یک فیلتر نگهداری می‌شوند تخلیه شده و پس از آن، قهوه شما آماده است. بعضی دستگاه‌ ها زمان پایان کار قهوه به کاربر هشدار می‌ دهند و در اکثر مدل ‌های برقی، چراغ‌ هایی تعبیه شده که نشانگر روشن بودن یا زمان آماده شدن قهوه است. لازم به ذکر است که برخی دستگاه‌ های پیشرفته‌ تر ممکن است شامل ویژگی ‌هایی مانند: دارای تهیه کف روی قهوه، آسیاب قهوه و اعلان ‌ها هنگام نیاز به تمیز کردن دستگاه هستند. شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله قهوه ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

همه چیز در رابطه با اسپرسوساز

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در رابطه با این محصول بخوانید. نوشیدنی اسپرسو قهوه ی غلیظی است که پایه ی خیلی از قهوه ها و نوشیدنی های بر پایه ی قهوه می باشد. از دستگاه اسپرسو ساز فقط برای تهیه اسپرسو استفاده نمی شود، بلکه می توان از آن برای تهیه انواع مدل قهوه استفاده کرد. دستگاه های اسپسرسو ساز به دو دسته کلی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می شوند.

از قطعات اسپرسوساز می توان به پرتافیلتر، هد گروپ، نازل آب جوش، نازل بخار، آسیاب قهوه داخلی و فیلتر آب اشاره نمود.

مزیت استفاده از اسپرسوسازها

  • می‌ توان با کمک دستگاه اسپرسوساز قهوه ‌های متنوعی درست کرد.
  • اغلب دستگاه‌ های اسپرسوساز دارای بازوی بخار برای گرم کردن و ساخت فوم شیر هستند.
  • اسپرسوساز در مدت 20 تا 30 ثانیه می ‌تواند یک قهوه اسپرسو درجه‌ یک آماده کند.
  • برخی از دستگاه‌ های اسپرسو دانه‌ های قهوه را نیز آسیاب می‌کنند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله اسپرسوساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.