لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

بررسی نکته ای درباره بخاری گازی

بخاری های گازی یکی از بهترین وسایل گرمایشی می باشند که در هر مکان می توانید از آن استفاده کنید همچنین بخاری های گازی دارای طرح های مختلفی می باشند که مناسب با هر سلیقه ای می باشد. بخاری های گازی دارای امنیت بالایی می باشند برای مثال بخاری گازی مجهز به ترموسوییچ می باشند که در زمانی که دودکش بسته باشد سیستم گازی بهاری را به طور اتوماتیک خاموش می کند و از نشت گاز جلوگیری می کند. قیمت بخاری گازی بسیار مناسب تر از دیگر وسایل گرمایشی می باشد


معرفی امکانات ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی

لباسشویی اسنوا با ظاهری مدرن و امروزی وارد بازار شده است.این مدل از لباسشویی اسنوا دارای موتور دایرکت درایو بدون تسمه می باشد که عملکرد بهتری نسبت به موتورهای تسمه ای دارد. همچنین دارای فناوری شستشو با بخار است که می توانید با استفاده از این فناوری لباس هایتان را با چین چروک کمتری تحویل بگیرید. از دیگر ویژگی این لباسشویی می توان به شتسشو با تاخیر و شستشوی سریع اشاره کرد. سیستم عیب یاب خودکار در ماشین لباسشویی اسنوا مشکلات را از طریق نمایش چند خط کد به شما اطلاع می دهد تا هر چی زودتر آن مشکل را بررسی کنید تا خسارت بزرگی به وجود نیاورده است.


معرفی کامل تلویزیون ال ای دی جی پلاس

تلویزیون های ال ای دی جی پلاس می توانند از میلیارد ها رنگ خالص و غنی پشتیبانی کنند به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است. تلویزیون جی پلاس مجهز به گیرنده جی پلاس می باشد که باعث می شود شما بتوانید به همه ی شبکه های دیجیتال بدون خرید دستگاه دیگر دسترسی داشته باشید. همچنین به دلیل هوشمند بودن تلویزیون جی پلاس شما می توانید به اینترنت متصل شوید و ساعت ها خود را سرگرم کنید. از ویژگی های تلویزیون جی پلاس می توان به فناوری تایم شیفتینگ، ضبط بر روی حافظه خارجی و کنترل تطبیقی صدا اشاره کرد.


بررسی کارایی تلویزیون اسمارت جی پلاس

تلویزیون های هوشمند جی پلاس مجهز به اندروید ورژن 9 می باشد که با استفاده از این سیستم می توانید کاری هایی که با گوشی خود انجام می دهید را با تلویزیون انجام دهید. تلویزیون جی پلاس دارای زاویه ی دید گسترده می باشد که به دلیل وجود این ویژگی می توانید در هر نقطه که قرار دارید بدون افت کیفیت به تماشای تلویزیون بپردازید. تلویزیون های جی پلاس به دلیل پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی و تصویری به یک مدیاپلیر معروف است. تلویزیون های جی پلاس از تکنولوژی ال ای دی برخوردار هستند. همچنین قیمت تلویزیون جی پلاس نسبت به برند های دیگر بسیار مناسب می باشد.


تلویزیون ال ای دی دوو

تلویزیون دوو دارای ظاهری شیک و زیبا می باشد که باعث می شود جلوه ی خاصی به منزل شما  بدهد. صفحه نمایش تلویزیون دوو تخت بوده و قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 4کا را دارد. همچنین زاویه ی دید گسترده ی تلویزیون اسنوا باعث می شود شما در هر مکان که قرار دارید بتوانید تصاویر را بدون تیرگی و با کیفیت بالا تماشا کنید