لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

انتخاب قهوه ساز

امروزه انتخاب یک دستگاه قهوه ساز خوب و قیمت مناسب برای خانه و آشپزخانه یکی از دغدغه های اصلی طرفداران قهوه شده است. با یک دستگاه قهوه ساز خوب، دیگر نیازی نیست متخصص دم کردن قهوه باشید. قیمت دستگاه قهوه ساز با توجه به کارایی و برند آنها بایکدیگر متفاوت است. بناربراین بهتر است قبل از خرید دستگاه قهوه ساز با معیارهای خرید آن آشنا شوید. در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن معرفی انواع دستگاه قهوه ساز با معیارهای خرید دستگاه قهوه ساز خوب آشنا شوید تا بتوانید با قیمت مناسب، بهترین دستگاه قهوه ساز را انتخاب کنید دستگاه‌ های قهوه ‌ساز برای تهیه قهوه معمولی و یا قهوه‌ ترک مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

عواملی که در انتخاب قهوه ساز باید در نظر گرفت شامل موارد زیر می باشد:

  • تعداد فنجان

به این فکر کنید که در یک بار تولید قهوه به چند فنجان قهوه نیاز دارید. اگر شما تنها فردی در خانه خود هستید که قهوه می نوشید و معمولا فقط یک فنجان در یک زمان می نوشید، یک دستگاه سرو یا قهوه ساز کوچک که فقط چند فنجان قهوه کوچک تولید می کند برای شما ایده آل خواهد بود. از طرف دیگر، اگر خانواده بزرگی از قهوه خورها دارید یا اغلب از مهمانان پذیرایی می کنید، به دنبال مدلی باشید که بتواند تعداد بیشتری فنجان را در یک لحظه درست کند.

  • کنترل قدرت دم کردن

برخی از قهوه‌ سازها اختیارات کمی در مورد نحوه ی درست کردن قهوه تان به شما می‌دهند، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می‌دهند فنجان قهوه ‌تان را با کنترل کامل “قدرت دم‌ کردن” درست کنید. حتما در مورد چگونگی تولید قهوه مورد نظرتان و میزان رضایت از قهوه بدست آمده از قهوه ساز خود فکر کنید. اگر به دنبال قهوه ی مورد علاقه ی خاص خود هستید، مدلی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد قدرت دم کردن را کنترل کنید.

  • تایمر

اگر صبح برای بیرون رفتن از خانه عجله دارید، این ویژگی عالی است. تصور کنید که با یک قوری قهوه تازه دم کرده و آماده نوشیدن از خواب بیدار می شوید. اگر یک قهوه ساز همه کاره با تایمر داخلی انتخاب می کنید، این تجربه ی فرحبخش می تواند هر روز برای شما عملی شود.

  • آسیاب داخلی

تعداد کمی از قهوه سازها دارای آسیاب داخلی هستند. آسیاب های داخلی دستگاه هر بار مقدار مناسبی از قهوه را آسیاب می ‌کند، بدون اینکه نیازی به تلاش اضافی داشته باشید.

در حالی که ما موافقیم که قهوه تازه آسیاب شده بهترین طعم را دارد، اما می توانید با یک آسیاب ارزان قیمت به همان نتیجه برسید. دستگاه هایی دارای آسیاب داخلی گران قیمت هستند. بنابراین اگر بودجه زیادی دارید و یک تجربه قهوه ‌سازی عالی و راحت می خواهید، این مدل ‌ها را به شما توصیه می‌ کنیم.

  • انتخاب نوشیدنی

اگر قهوه‌تان را سیاه می‌خورید، یک قهوه‌ساز قطره ای ساده تمام چیزی است که نیاز دارید. با این حال، اگر میل به اسپرسو یا نوشیدنی‌های خاص مانند کاپوچینو یا لاته دارید، یک دستگاه اسپرسوساز با بازوی بخارپز برای گرم کردن و کف کردن شیر در نظر بگیرید.

دستگاه‌های تک نفره نیز می توانند طیف وسیعی از نوشیدنی ‌ها را ارائه ‌کنند که می‌ تواند با فشار دادن یک دکمه آماده شود. اگر قهوه های فانتزی را دوست دارید اما نمی خواهید در تهیه آنها از ابتدا به دردسر بیفتید، این یک انتخاب فوق العاده است. 

  • سبد فیلتر

برخی از قهوه سازهای اسپرسو و قطره ای دارای سبدهای فیلتری هستند که تفاله های قهوه را در طول فرآیند دم کردن فیلتر می کنند و نیازی به فیلترهای کاغذی ندارند. اندازه سبد فیلتر و مقدار قهوه ی آسیاب شده ی داخل آن قبل از دم کردن به تعیین طعم و قدرت قهوه کمک می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع قهوه ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع قهوه سازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

چرا کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه؟

ماشین ‌های لباسشویی جی پلاس در ظرفیت‌ های متفاوت ارائه شده است و شما می‌ توانید با توجه به نیاز خود از میان ظرفیت ‌های 6، 7، 7.5، 8، 9، 10.5 کیلوگرمی، ظرفیتی مناسب انتخاب کنید. موتور ماشین‌ های لباسشویی جی پلاس از نوع اینورتر تسمه‌ ای است و دستگاه دارای موتوری از نوع اینورتر است که تسمه‌ ی متصل به دیگ را به حرکت می ‌اندازد. به دلیل اینکه موتور دستگاه از نوع اینورتر است، مصرف برق ماشین لباسشویی جی پلاس کنترل شده و بازدهی آن نیز بالاتر می ‌رود.

انواع مختلف ماشین لباسشویی جی پلاس

  • ماشین لباسشویی دوقلو جی پلاس

این مدل از ماشین لباسشویی ها ظرفیت کمی دارند و به همین دلیل آب کمتری نیز استفاده می کنند که با سرعت بالایی می چرخند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که یک طرف برای شستشوی لباس و طرف دیگر خشک کن وجود دارد. مزایای ماشین لباسشویی جی پلاس های دوقلو ظرفیت 9 کیلوگرمی آن ها می باشد و به صورت کلی شستشوی خوب و مطلوبی دارند.

  • ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک جی پلاس

ماشین لباسشویی های جی پلاس درب از جلو یکی از رایج ترین مدل ها در بازار لوازم خانگی می باشند و از نظر صرفه جویی در آب بهترین گزینه ممکن می باشند زیرا براساس مقدار لباسی که داخل مخزن وجود دارد آب پر می شود. این مدل از ماشین لباسشویی ها صدای بسیار کمی دارند و باعث آزار و اذیت هنگام استراحت نمی شوند. این محصول ها کف کمتری نسبت به سایر مدل ها تولید می کنند همچنین از مواد شوینده کمتری نیز استفاده می کنند.

  • ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی جی پلاس

این مدل از محصول ها شامل یک مخزن آب هستند که برای شستشو لباس ها ابتدا باید این مخزن پر شود و با روشن کردن محصول با حرکت چرخشی فرآیند شستشو انجام می شود از مزایای این محصول می توان به قیمت کمتر نسبت به مدل های اتوماتیک ، کارکردن راحت و آسان ، وزن سبک ، کم جا بودن و کوچک بودن محصول اشاره کرد. معایب آن نیز مصرف آب بالا ، داشتن سر و صدا هنگام کار کردن ، تنها داشتن قابلیت شستشو و ظرفیت 3 الی 7 کیلوگرم لباس می باشد.

یکی از خصوصیت های بهترین ماشین لباسشویی جی پلاس بالا بردن سرعت چرخش خشک کن می باشد. سرعت بالای گردش خشک کن منجر به سریع تر خشک شدن لباس ها می شود و هر مقدار سرعت گردش پایین تر باشد زمان بیشتری برای خشک شدن لباس ها لازم است.  برخی مدل‌ های ماشین لباسشویی جی پلاس قابلیتی به نام Ozone Wash  دارد و با تولید گاز ازن باکتری‌ های لباس را از بین می ‌برد. طی این برنامه از طریق واکنش مولکول‌ های آب نوع شستشو تا حدی تغییر پیدا می ‌کند و در نهایت بو را نیز از بین می‌ برد. در واقع این برنامه برای استرلیزه کردن و از میان بردن بوی لباس ‌هاست. به علت اینکه این برنامه بیشتر برای ضدعفونی کردن لباس ‌ها می ‌باشد، در این برنامه آب وارد دستگاه ماشین لباسشویی جی پلاس نمی ‌شود و درام نمی ‌چرخد.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. علاوه بر فروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 5 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شما است.

ماشین لباسشویی تی سی ال

تی سی ال هم مانند برند های معروف دنیا از طراحی های بروزی مثل درب های فضایی، صفحه ال ای دی و … استفاده می ‌کند و ظاهر جذاب و مدرنی را به خانه و آشپزخانه شما هدیه می ‌کند. در کنار طراحی زیبای این محصول باید به این نکته توجه کنیم که جنس بدنه استفاده شده برای لباسشویی تی سی ال مقاوم و ضد خش است که کمترین آسیب را در جا به جایی خواهد دید. موتور استفاده شده برای این ماشین های لباسشویی تی سی ال مدل اینورتر است که به دلیل اتصال مستقیم به دیگ شستشو، سروصدای بسیار کمی را تولید کرده و لرزش کمی نیز دارد. همچنین طول عمر این موتورها بیشتر از مدل های دیگر است و انرژی کمتری را هم مصرف می‌ کنند.

نکات مهم در انتخاب ماشین لباسشویی تی سی ال موارد زیر می باشد:

  • ·         سبک طراحی 

سبک طراحی یکی از مواردی است که قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال را تحت تاثیر قرار داده است. این محصول به سه شکل درب از بالا( ساده)، درب از بالا (خشک کن ) و درب از جلو (اتوماتیک) در بازار موجود است. در حال حاضر مدل لباسشویی تی سی ال درب از جلو اتوماتیک پیشرفته ‌ترین مدل به حساب می ‌آید که به طبع آن قیمت بالاتری هم دارد.

  • ·         نوع موتور

موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی تی سی ال می ‌تواند به دو صورت تسمه ‌دار و یا بدون تسمه باشد. این نوع از موتورها هر کدام ویژگی و مشخصات فنی خاص خود را دارند. موتورهای بدون تسمه از مزایایی همچون طول عمر بالا و استهلاک پایین برخوردار هستند. همچنین این نوع از موتورها صدایی بسیار کم تولید می ‌کنند. امروزه در تولید جدیدترین مدل‌ های لباسشویی تی سی ال از موتورهای بدون تسمه استفاده می ‌شود.

  • ·         ظرفیت

از دیگر پارامترهای تاثیر گذار بر روی قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال، ظرفیت یا همان گنجایش است. این پارامتر تعیین می‌ کند که مصرف کننده چه میزان لباس می‌ تواند وارد ماشین لباسشویی نماید. انواع مدل این برند در ظرفیت‌ های 7، 8، 9 و 10 کیلوگرمی در بازار موجود می ‌باشد.

  • ·         امکانات و قابلیت ‌ها

جدیدترین و به رزوترین انواع مدل ماشین لباسشویی تی سی ال از آپشن و امکانات متنوعی برخوردار می‌باشد. انواع تکنولوژی در لباسشویی‌های این برند به کار رفته تا به بهترین شکل ممکن بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. هوشمند بودن این دستگاه تاثیر مستقیمی بر روی قیمت می‌ گذارد.

  • ·         کلاس مصرف انرژی

از آنجایی که لباسشویی وسیله برقی پرمصرفی است، رده انرژی آن بسیار اهمیت دارد. بهترین رتبه مصرف انرژی، کلاس A  می‌ باشد که برای صرفه جویی، گزینه ‌ای مناسب‌ تر است.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. علاوه بر فروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 5 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شما است.


چرا ماشین لباسشویی پاکشوما؟

برند پاکشوما ماشین لباسشویی های خود را در دو مدل درب از بالا و درب از جلو تولید و روانه بازار می کند. ماشین لباسشویی پاکشوما در دو نوع درب از جلو و درب از بالا تولید می شود. قیمت لباسشویی پاکشوما با ظرفیت ‌های 6، 7، 8،9 و 15 کیلوگرم به بازار عرضه می شود، متغیر است. سرعت چرخش موتور ماشین‌های لباسشویی پاکشوما بین 800 تا 1200 دور در دقیقه هستند که در مدل‌های درب از جلو سرعت معمولا 1200 دور بر دقیقه است.

اگر در خانه کودک دارید نیازی نیست نگران ایمنی ماشین لباسشویی باشید، چرا که ماشین لباسشویی پاکشوما مجهز به برنامه ‌ی قفل کودک است و این برنامه ایمنی دستگاه را تا حد زیادی بالا می‌ برد. از دیگر برنامه‌ های کمکی این دستگاه می‌ توان به تاخیر در کارکرد دستگاه یا Time Delay اشاره کرد.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما عبارتند از:

  • استفاده از موتورهای اینورتر در محصولات تولیدی خود که توانسته تا حد زیادی از لرزش و تولید سر و صدا جلوگیری کند.
  • به کاربردن قابلیت تنظیم دمای آب به جهت آنکه مصرف کنندگان از امکان تنظیم آن بر اساس جنس البسه خود برخوردار باشند.
  • گذاشتن بخش خروجی های آب سرد در کنار خروجی های آب گرم برای استفاده آسان به هنگام انجام عملیات شستشو.
  • قرار دادن برنامه های شستشوی متنوع جهت استفاده از انواع مختلف جنس لباس ها نظیر برنامه برنامه شستشوی Mix جهت شستن لباس های رنگی و مشکی تنها در یک سیکل شستشو و یا برنامه های چون شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای.
  • طراحی زیبای لباسشویی همانند انواع برند خارجی خود توانسته ظاهر دستگاه را بسیار زیبا سازد.
  • قرار دادن امکان شستشوی خودکار دیگ جهت از بین بردن باکتری ها و بوی بد دستگاه
  • استفاده از قطعات با کیفیت در دستگاه و توجه به مرغوبیت آن سبب افزایش عمر دستگاه شده است.
  • امکان صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی هایی همچون آب و برق با استفاده از لباسشویی پاکشوما.
  • وجود خشک کن با قدرت بالا جهت خشک کردن لباس ها پس از شستشو با دور موتور تا ۱۴۰۰ دور.
  • به کار بردن طلق در درب دستگاه جهت افزایش ایمنی آن.
  • امکان اضافه کردن لباس های جامانده پس از راه اندازی دستگاه در انواع مدل های جدید ماشین لباسشویی پاکشوما.

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر انواع محصولات لوازم خانگی را با بهترین قیمت برای شما فراهم نموده است. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای خرید انواع لوازم خانگی می توانید به سایت فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر مراجعه نمایید.

ماشین لباسشویی تی سی ال

ماشین لباسشویی تی سی ال نیز در ظرفیت‌ های 7، 8، 9 و 10 کیلوگرم موجود است تا مصرف کنندگان با توجه به نیاز خود حق انتخاب داشته باشند. در ادامه این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین مدل‌ های ماشین لباسشویی تی سی ال با ظرفیت‌ های مختلف پرداخته ‌ایم تا بتوانید بر اساس نیاز خود، مدلی مناسب خریداری کنید.

سبک طراحی

سبک طراحی یکی از مواردی است که قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال را تحت تاثیر قرار داده است. این محصول به سه شکل درب از بالا( ساده)، درب از بالا (خشک کن ) و درب از جلو (اتوماتیک) در بازار موجود است. در حال حاضر مدل لباسشویی TCL درب از جلو اتوماتیک پیشرفته‌ترین مدل به حساب می‌آید که به طبع آن قیمت بالاتری هم دارد.

نوع موتور

موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی تی سی ال می‌تواند به دو صورت تسمه‌دار و یا بدون تسمه باشد. این نوع از موتورها هر کدام ویژگی و مشخصات فنی خاص خود را دارند. موتورهای بدون تسمه از مزایایی همچون طول عمر بالا و استهلاک پایین برخوردار هستند. همچنین این نوع از موتورها صدایی بسیار کم تولید می‌کنند. امروزه در تولید جدیدترین مدل‌های لباسشویی تی سی ال از موتورهای بدون تسمه استفاده می‌شود. 

ظرفیت

از دیگر پارامترهای تاثیر گذار بر روی قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال، ظرفیت یا همان گنجایش است. این پارامتر تعیین می‌ کند که مصرف کننده چه میزان لباس می‌تواند وارد درام نماید. انواع مدل این برند در ظرفیت‌های 7، 8، 9 و 10 کیلوگرمی در بازار موجود می‌باشد.

امکانات و قابلیت‌ها

جدیدترین و به رزوترین انواع مدل ماشین لباسشویی تی سی ال از آپشن و امکانات متنوعی برخوردار می‌باشد. انواع تکنولوژی در لباسشویی‌های این برند به کار رفته تا به بهترین شکل ممکن بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. هوشمند بودن این دستگاه تاثیر مستقیمی بر روی قیمت می ‌گذارد.  

کلاس مصرف انرژی

از آنجایی که لباسشویی وسیله برقی پرمصرفی است، رده انرژی آن بسیار اهمیت دارد. بهترین رتبه مصرف انرژی، کلاس A می‌باشد که برای صرفه جویی، گزینه‌ ای مناسب ‌تر است.

جهت آگاهی از لیست قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال می‌توانید از پرسنل فروشگاه بهار کمک بگیرید. این فروشگاه به صورت آنلاین بستری را فراهم آورده تا افراد به راحتی برای استعلام قیمت و یا خرید ماشین لباسشویی تی سی ال بتوانند با کارشناسان فروش در ارتباط باشند.