لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

بررسی یخچال فریزر پایین 30 فوت دیپوینت

باتوجه به اهمیت بسیار بالای یخچال فریزر در آشپزخانه های ایرانی ، خرید یک یخچال فریزر با کیفیت امری سخت و دشوار می باشد. برندهای تولید کننده ی زیادی در دنیا به تولید انواع یخچال فریزر با امکانات مختلفی می پردازند که در این بین برند دیپوینت یکی از برندهای نوظهور و با کیفیت ایرانی است . یخچال فریزر های دیپوینت کیفیت بسیار بالایی دارند که همین امر موجب شده تا یخچال دیپوینت بتواند با یخچال های مطرح دنیا مانند یخچال های برند سامسونگ و ال جی رقابت کند. یخچال فریزر پایین 30 فوت دیپوینت یکی از محصولات پرفروش شرکت دیپوینت می باشد که در دسته یخچال های فریزر پایین قرار می گیرد. این یخچال فریزر پایین دارای یخساز دستی می باشد. ناگفته نماند که یخساز این یخچال فریزر 30 فوت در قسمت فریزر آن قرار دارد. همچنین آبسردکن این مدل از یخچال فریزر دیپوینت بر روی درب یخچال قرار دارد و از نوع مخزن دار که مخزن آن در داخل درب یخچال بوده و به صورت دستی پر می شود. در رابطه با این مدل از یخچال فریزرهای دیپوینت باید به این موضوع اشاره کرد که، یخچال فریزر پایین 30 فوت دیپوینت کاملاً بدون برفک بوده و علاوه بر این، مجهز به سیستم ذوب برفک اتوماتیک می باشد. همچنین بهره بری این یخچال فریزر از سیستم انجماد سریع موجب شده تا کیفیت نگهداری مواد غذایی در فریزر این مدل از طریق پایین آمدن زمان یخ زدن، افزایش یابد و مواد غذایی فاسد نشود. سیستم گردش هوای اجباری، کنترل پنل لمسی، قفل کودک و سیستم کنترل هوشمند دیجیتال از دیگر ویژگی های یخچال فریزر پایین 30 فوت دیپوینت  است که این یخچال فریز را به گزینه ای مناسب برای خرید یک یخچال فریزر خانگی با امکانات کاربردی و ظاهر زیبا تبدیل نموده است.


معرفی ویژگی های ساید بای ساید 32 فوت اسنوا

ساید بای ساید اسنوا با طراحی زیبا و مینیمال مناسب هر نوع آشپزخانه ای می باشد. فضای ساید بای ساید اسنوا کاملا دسته بندی شده بوده و می توانید برای انواع مواد غذایی ، فضای اختصاصی در نظر بگیرید. این ویژگی به شما کمک می کند تا درب یخچال ساید اسنوا را کمتر باز نگه دارید بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. ساید بای ساید گالری اسنوا سه محفظه جداگانه برای مواد اولیه آشپزخانه ، خوراکی های کودکان و مواد غذایی روزانه بزرگسالان دارد. محفظه ی خوراکی های کودکان متناسب با قد آنها و به گونه ای طراحی شده تا کودکان تان بتوانند به راحتی به مواد غذایی دسترسی داشته باشند. ساید بای ساید 32 فوت اسنوا، بـا طراحـی هوشـمندانه و ایجـاد فضـای بیشـتر، امـکان برنامـه ریـزی بلنـد مـدت غذایـی اعضـای خانواده را بـه شـما می دهـد.  این مدل از ساید بای ساید اسنوا مجهز به یخساز و آبسردکن می باشد که با افزایش پنجاه درصدی سرعت بازسازی در هر 60 دقیقه و بهره گیری از فیلتر تصفیه قدرتمند، امکان دسترسی آسان به آب و یخ را فراهم می کند. کمپرسور اینورتر موجود در یخچال ساید بای ساید اسنوا دارای قابلیت تنظیم دور موتور، مناسب برای سرمایش مورد نیاز شما می باشد که علاوه بر حفظ تازگی مواد غذایی، در کاهش مصرف انرژی نیز به میزان 23% کمک می کند و در نتیجه موجب کاهش هزینه های اضافی می شود.  همچنین این ساید بای ساید اسنوا دارای صفحه نمایش لمسی می باشد که با نمایش گرافیکی عملکردهای یخچال انتخاب گزینه مورد نظرتان را برای شما آسان می کند. این صفحه نمایش ها با توجه به مدل محصول دارای رنگ های متفاوت مشکی و طرح فلز می باشد.سیستم سرمایش سریع یخچال و انجماد سری فریزر، امکان سردسازی مواد غذایی داخل یخچال را در زمان کم مهیا می کند تا مواد غذایی با همان تازگی اولیه خود و بدون از دست دادن ویتامین باقی بمانند.


معرفی ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا

برند اسنوا یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی است که سالها توانسته با تولید و عرضه ی محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، جایگاه خوبی در بین برندهای جهانی پیدا کند. یکی از محصولات بسیار محبوب برند اسنوا، ماشین لباسشویی این برند می باشد که در این بین ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا به علت ظرفیت متناسبی که دارد، توانسته است فروش بسیار خوبی در بین سایر ماشین لباسشویی های اسنوا به دست بیاورد. این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا از دسته ی ماشین های لباسشویی درب از جلو می باشد. همچنین کنترل‎ها و نمایشگر ال ای دی به کار رفته در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا در قسمت جلویی آن قرار دارد. محل ریختن پودر و مواد شوینده این لباسشویی در قسمت دیگر پنل آن قرار دارد که این مخزن با کشیدن باز شده و می توان از آن استفاده کرد. در پایین دستگاه نیز، فیلتر آب خروجی قرار دارد که توصیه می کنیم  هرچند وقت یک‌ بار برای عملکرد بهتر دستگاه آن را تمیز کنید. همچنین همانطور که می دانید البسه ها دارای جنس، رنگ و شرایط شستشوی متفاوتی می باشند و نمی ‎توان همه ی آن‎ها را به یک نحو شست. تمامی ماشین لباسشویی ها به طور معمول دارای یک یا چند برنامه شست ‌وشو می باشند که ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای برنامه های شست و شوی متنوعی می باشد. در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا می توان برنامه‌های شست ‌وشوی مختلف  را با توجه به نیاز خودذ انتخاب کنید. همچنین می دانید مصرف انرژی یکی از فاکتور مهم در خرید لوازم برقی، علی الخصوص ماشین های لباسشویی می باشد که به طور کلی ماشین لباسشویی یکی از لوازم پرمصرف در منازل می باشد.که دارای مصرف انرژی مناسب می باشد.


معرفی ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف

شرکت دوو یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده ی انواع لوازم خانگی است که چند سالی است که به محبوبیت زیادی در بازار لوازم خانگی ایران دست پیدا کرده است.یکی از محصولات بسیار محبوب و با کیفیت دوو، ماشین لباسشویی های این برند است. ماشین لباسشویی دوو در سری ها و مدل های گوناگونی تولید و وارد بازار شده است که از بین تمامی این مدل ها، ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شده است. به این دلیل که ماشین لباسشویی دوو از طراحی فوق العاده حرفه ای و بی نقصی بهره میبرد همچنین نوع طراحی درب این مدل از ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف، موجب سهولت کار با این دستگاه شده است. بهره مندی این سری از ماشین لباسشویی دوو از نسل جدید موتور های بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو موجب کاهش ملموس لرزش و صدا در این ماشین لباسشویی شده است و ناگفته نماند که دور موتور در این سری از ماشین لباسشویی دوو حدود 1400 دور در دقیقه است. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت های هر ماشین لباسشویی دیگه آن می باشد که این مدل از ماشین لباسشویی دوو از تکنولوژی نسل جدید درام بهره مند می باشد که این تکنولوژی مانع از صدمه دیدگی البسه در حین شستشو شده و اصطکاک میان لباس های در حال شستشو و دیواره دیگه را به حداقل می رساند. یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف سیستم نانو سیلو است که باعث می شود باکتری های لباس از بین بروند همچنین ناگفته نماند که این بخش از ماشین لباسشویی دوو می تواند به مدت ده سال برای ضدعفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب سنتر به عنوان نمایندگی رسمی برند دوو، این محصول را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس و قیمت شرکتی به فروش می رساند. لازم به ذکر است که شما با خرید لباسشویی دوو از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی می توانید از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.


بررسی یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا

یخچال فریزر پایین های اسنوا دارای طراحی امروزی و جذابی می باشند که جلوه ی خوبی را به آشپزخانه شما هدیه می دهد و همچنین روی بدنه یخچال فریزر پایین اسنوا هیچگونه برجستگی وجود ندارد و طراحی مسطح آن زیبایی آن را دوچندان کرده است.یخچال فریزر پایین اسنوا دارای کمپرسوری قدرتمند از نسل کمپرسور های پربازده می باشد که دارای عملکردی بسیار قدرتمند می باشد. این مدل از یخچال فریزر پایین هایاسنوا از نوع یخچال های بدون برفک می باشند که دیگر مشکلی برای برفک زدایی دستی را نخواهید داشت. یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا دارای سیستم گردش هوای سه بعدی می باشد که امکان پخش یکنواخت سرما در یخچال را فراهم می کند و مواد غذایی با طراوت بیشتری در یخچال باقی می مانند. از جمله قابلیت های به کار رفته در یخچال فریزر پایین اسنوا می توان به سیستم سرمایش سریع اشاره کرد که قادر است در مدت زمانی کوتاه یخچال را به دمای مورد نظر برساند. همچنین یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا دارای سیستم مدیریت مصرف هنگام سفر نیز می باشد که به واسطه ی این قابلیت در مواقع خروج از خانه , یخچال به صورت اتوماتیک عملکرد خود را بهنیه کرده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. نوارهای عایق در یخچال فریزر های پایین از نوع آنتی‌باکتریال هستند و از تجمع آلودگی روی درزهای یخچال و فریزر جلوگیری می‌کنند و  وجود آبریز بیرونی از مزایای قابل توجه و پرطرفداری است که در این مدل وجود دارد.