لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

خرید کتری برقی

کتری برقی وسیله ای است که با استفاده از نیروی برق باعث به جوش آمدن آب می شود. این وسیله برای آماده سازی چای، قهوه، شکلات داغ و… مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم هنگام خرید کتری برقی

اندازه و گنجایش کتریاز مهم ترین مواردی که باید حتما به هنگام خرید کتری برقی به آن توجه داشته باشید، اندازه و گنجایش کتری می باشد. کتری های برقی امروزه با ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند و آخرین حجم آنان برای خرید و استفاده، 2 لیتر می باشد که بدیهی است هر خریدار و خانواده ای باید با توجه به سطح میزان استفاده خود از این وسیله اقدام به خرید آن با گنجایش مناسب نماید. اندازه کتری نیز با توجه به فضای آشپزخانه شما باید در نظر گرفته شود.

سرعتویژگی عمده‌ ی کتری‌ های برقی به جوش آوردن آب در مدت زمانی کوتاه است، کتری ‌های برقی این کار را در 3 تا 4 دقیقه انجام می ‌دهند.

حفظ گرمای آببرخی از مدل‌ ها قادرند آب را در دمای مورد نظر، 30 دقیقه تا یک ساعت گرم نگه دارند، لازم به ذکر است که انواعی از کتری‌ های برقی قابلیت و دکمه ‌ای برای این منظور دارند. قابلیت تنظیم دمای کتری برقی به شما امکان می‌ دهد که بهترین دما را برای انواع نوشیدنی انتخاب کنید، برای مثال: دمای تهیه ‌ی چای سبز با چای سیاه فرق دارد و قهوه در دمایی کمتر از نقطه‌ ی جوش درست می‌ شود.

خاموش شدن اتوماتهنگام خرید کتری برقی به این ویژگی و عملکرد درست آن توجه داشته باشید، هرگاه آب به نقطه جوش برسد، دستگاه به طور خودکار خاموش و از آتش سوزی جلوگیری می ‌کند.

جنس کتری‌ هاپلاستیک، شیشه، فلز یا ترکیبی از آن ها، جنس کتری ‌های برقی را تشکیل می‌ دهنداستیل ضد زنگ و شیشه کیفیت بهتری دارند، در مقابل جنس پلاستیک حرارت کمتری از خود بیرون می ‌دهد، پلاستیک داخل کتری طعم چای را تغییر می‌دهد.

سیم کتریبسیاری از کاربران و استفاده کنندگان ترجیح می‌دهند از کتری‌های بدون سیم یا آنهایی که کابلشان قابل جدا شدن است، استفاده نمایند، مدل‌هایی هم که پایه‌ی جداگانه دارند، مورد پسند هستند.

دمای بیرونی کتریشاید سوختن دست با کتری‌های روی اجاق گاز را تجربه کرده باشید، حالا که تصمیم گرفتید یک کتری برقی بخرید، بهتر است انتخابتان به سمت مدلی باشد که سطح بیرونی آن داغ نمی‌شود، نوع شیشه‌ای و پلاستیک آنها حرارت ناچیزی را به به بیرون منتقل می‌کنند.

میزان آب کتریجوشاندن آب به مقدار یک یا دو فنجان در دستگاهی که ظرفیتش بیش از این است، گزینه‌ی خوبی برای کتری نیست.

دسته ‌ی کتریقطعا دسته قسمت مهمی از کتری است، راحتی، خوش دست بودن، عدم لغزش هنگامی که آن را در دست می‌ گیریم و داغ نشدن از ویژگی ‌های مهم دسته کتری به شمار می ‌روند.

سهولت استفاده از کتریاینکه کلیدها در کجای بدنه‌ ی کتری تعبیه شده ‌اند یا سیم در کدام قسمت و با چه دقت و ظرافتی طراحی شده است، از جمله عواملی است که استفاده از کتری را آسان می‌ کند.

المنت کتریالمنت کتری که گرما و حرارت را برای جوشاندن آب تولید می ‌کند، بهتر است از نوع پنهان باشد، چرا که عملکردش بهتر است.

توان مصرفیتوان بالا در هر دستگاه برقی از جمله کتری، بیانگر کارایی دستگاه و در نتیجه مصرف انرژی بیشتر است، با این حال برخی از کتری ‌ها با مصرف انرژی کمتری ساخته و وارد بازار می ‌شوند.

ظاهر کتریکتری برقی از جمله وسایلی است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین بیشتر در معرض دید است، ضرورت داشتن طراحی و ظاهری زیبا برای آن امری اجتناب ناپذیر است.

تولید صداکتری برقی در مقایسه با نوع معمولی آن صدای کمتری تولید می‌کند، با این حال به دنبال نوعی از کتری باشید که کمترین صدا را ایجاد نماید.

قیمت کتری، قیمت کتری برقی خیلی نگران کننده نیست، ویژگی ‌هایی مثل: کیفیت، دوام، قابلیت گرم نگه‌ داشتن آب، محل نگه‌ داری سیم، توان مصرف، جنس بدنه، ظرفیت و … تعیین کننده‌ ی قیمت آن است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

دستگاه قهوه ساز

به طور کلی به دستگاهی که با استفاده از آن قهوه درست می ‌کنند، قهوه ساز گفته می ‌شود. اما معمولا این اصطلاح برای دستگاه‌ های قهوه ساز برقی که مناسب تهیه قهوه ‌های فیلتری یا اصطلاحا قهوه فرانسه است، به کار می ‌رود.

دستگاه‌ های قهوه‌ ساز از سه بخش اصلی مخزن آب، توری و قوری تشکیل شده ‌اند که ممکن است در مدل‌ های متنوع تفاوت‌ های کمی داشته باشند، اما سبک ‌کار تمامی آن‌ ها یکسان است.

مخزن آب

مخزن آب قهوه ساز قسمتی است که آبی که نیاز است با قهوه مخلوط شود در آن ریخته می‌شود. در ادامه برای تهیه قهوه دمای این آب بالا می‌رود.

مخزن قهوه

مخزن قهوه نیز قسمتی توری مانند است که معمولا از جنس فلز یا پلاستیک است و برای جداسازی پودر قهوه به‌کاربرده می‌شود. البته برای این کار از فیلتر کاغذی هم می‌توان استفاده کرد. البته فیلتر‌های کاغذی یکبار مصرف هستند و ممکن است به علت طعم کاغذی آن موردپسند همه مردم نباشد؛ اما شما می‌توانید با یک راه حل ساده بوی کاغذ را از بین ببرید. برای از بین بردن بوی کاغذ پیش از اضافه کردن پودر قهوه به فیلتر کاغذی، کمی آب داغ را از فیلتر عبور دهید تا بوی کاغذ از بین برود و در پایان این آب را دور بریزید یا برای گرم کردن قوری از آن استفاده کنید.

قوری

قهوه تهیه شده نهایی در این قوری جمع‌آوری می‌شود.

البته بخش‌های مختلف دستگاه قهوه ساز به همین سه قسمت ختم نمی‌شود. سازندگان انواع مختلف قهوه سازها قابلیت‌های متنوع و جالبی را بر روی این دستگاه‌ها سوار می‌کنند که طعم قهوه و تهیه آن را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. به عنوان مثال بعضی از قهوه سازها از صفحه گرم‌ کن برای گرم نگه‌ داشتن قهوه برخوردار هستند. برخی دیگر نمایشگر، آسیاب قهوه، سینی چکه گیر، تنظیم حجم و غلظت دم آوری، قابلیت برنامه‌ ریزی، سختی گیر جرم‌ گیر آب و خیلی قابلیت‌ های دیگری دارند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.


چرایی خرید قهوه ساز

بسیاری از افراد روز خود را با نوشیدن قهوه شروع می کنند و شروع فعالیت ‌های روزانه آن ها با صرف یک فنجان قهوه است. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، بهترین پیشنهاد برای کاهش هزینه‌ های بلند ‌مدت و حفظ برنامه‌ های روزانه ‌تان خرید قهوه ساز است. با داشتن یک دستگاه قهوه ساز در خانه به راحتی می ‌توان زمان نوشیدن قهوه را مدیریت کرد و میزان غلظت نوشیدنی خود را شخصی ‌سازی کرد. در ادامه مقاله به نکات قبل از خرید یک دستگاه قهوه ساز مطلوب می پردازیم:

مهم ترین نکات قبل از انتخاب و خرید قهوه ساز

  • انتخاب بر حسب سلیقه

اولین نکته در خرید و قیمت قهوه ساز، انتخاب بر حسب سلیقه می باشد. برخی از افراد ترجیح می دهند قهوه سازی را انتخاب کنند تا همه کارها را با دستان خود انجام دهند. یعنی صفر تا صد دم کردن قهوه را دستی بر عهده بگیرند. خب انجام این کار به طور حتم زمان و ظرافت زیادی را به خرج می دهد و برای خانم های خانه دار این گزینه مناسب است. اما اگر علاقمند هستید که در زمان کمتری قهوه آماده کنید، انتخاب شما باید قهوه ساز برقی نوع قطره ای باشد. زیرا تنها وقتی که از شما خواهد گرفت فقط ریختن آب در مخزن و ریختن پودر قهوه در دستگاه می باشد. اما اگر در طول روز قهوه زیاد میل می کنید، انتخاب قهوه ساز نوع برنامه پذیر انتخاب بهتری است.

  • توجه به تعداد و ظرفیت خروجی قهوه

نکته بعدی که بسیار مهم است توجه داشتن به خروجی و ظرفیت قهوه می باشد. مثلا اگر شما یک زوج هستید دیگر نیاز نیست اسپرسوساز بزرگ خریداری کنید. با توجه به نیاز شما به قهوه باید دستگاه با ظرفیت مناسب خریداری کنید. زیرا خروجی تهیه قهوه در قهوه سازها یکسان نبوده و از یک فنجان تا یک قوری چند نفره در هر دم آوری آماده می شود.

  • حجم دستگاه

قبل از خرید ابتدا باید مکان قرارگیری دستگاه را مشخص کنید. میزان قرار گیری با توجه به فضای در اختیار مشخص می شود. مثلا قرارگیری در میز آشپزخانه، یا قرار گیری در داخل کابینت که باید حتما به آن توجه داشته باشید

  • قابلیت برنامه پذیری

قهوه سازهای موجود در بازار در دو نوع دستی و غیر دستی موجود هستند که با توجه به نیاز می توانید آن را خریداری کنید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که میل به نوشیدن قهوه در شما زیاد است و یا عموما خانواده پرجمعیتی هستید و دید و بازدید در خانه شما زیاد است می توانید نوع برنامه پذیر را انتخاب کنید. عموما با استفاده از پنل های لمسی و یا بکارگیری WiFi می توان قهوه ساز را روشن و آن را برای دم کردن قهوه آماده کرد.

  • انواع فیلتر قهوه

نوع فیلترهای بکار رفته در هر قهوه ساز با یکدیگر فرق می کند که باید به آن نیز توجه ویژه داشته باشید. فیلترهای موجود در دستگاه یا ثابت هستند و یا از نوع یکبار مصرف می باشند. قطعا نوع ثابت برای افرادی که علاقمند به هزینه دادن اضافی نباشند، انتخاب خوبی است.

  • قدرت الکتریکی و بخار دستگاه

قدرت موتور بکارگیری شده در دستگاه های برقی قطعا در کیفیت و بهبود قهوه تولیدی اثر گذار می باشد. زیرا می تواند دمای آب را به خوبی بالا برده و گرمای مناسب را برای تهیه قهوه به ما بدهد. اما جز دوم دستگاه، مربوط به فشار بخار آب می باشد که قطعا در طعم قهوه تاثیر بسزایی داشته و برای تهیه کاپوچینو و کف شیر می تواند اثر گذار باشد.

  • نوع پرتافیلترها

سطح کیفی هر دستگاهی با نوع پرتافیلتر آن مشخص می شود. پرتافیلتر از یک دسته پلاستیکی و بدنه استیل ساخته می شود و میزان وزن آن بر استقامت دستگاه تاثیر گذار خواهد بود. دو نوع سبد پرتافیلتر وجود دارد که یکی به صورت فشرده بوده که پودر را در ظرف خود فشار داده و دیگری غیر فشرده می باشد.

  • طراحی و جنس بدنه قهوه ساز

قطعا مهم ترین نکته در خرید قهوه ساز نوجه به جنس و طراحی بدنه دستگاه می باشد. زیرا طراحی های زیبا و دلربا باعث حفظ دکوراسیون خانه شده و جنس بدنه نیز به طور مستقیم به طول عمر آن ارتباط خواهد داشت. معمولا استفاده از بدنه استیل ضد زنگ بهترین انتخاب می باشد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

راهنمای خرید قهوه سازها

بسیاری از افراد روز خود را با نوشیدن قهوه شروع می کنند و شروع فعالیت ‌های روزانه آن ها با صرف یک فنجان قهوه است. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، بهترین پیشنهاد برای کاهش هزینه‌ های بلند ‌مدت و حفظ برنامه‌ های روزانه ‌تان خرید قهوه ساز است. با داشتن یک دستگاه قهوه ساز در خانه به راحتی می ‌توان زمان نوشیدن قهوه را مدیریت کرد و میزان غلظت نوشیدنی خود را شخصی ‌سازی کرد. در ادامه مقاله به نکات قبل از خرید یک دستگاه قهوه ساز مطلوب می پردازیم:

مهم ترین نکات قبل از انتخاب و خرید قهوه ساز

  • انتخاب بر حسب سلیقه

اولین نکته در خرید و قیمت قهوه ساز، انتخاب بر حسب سلیقه می باشد. برخی از افراد ترجیح می دهند قهوه سازی را انتخاب کنند تا همه کارها را با دستان خود انجام دهند. یعنی صفر تا صد دم کردن قهوه را دستی بر عهده بگیرند. خب انجام این کار به طور حتم زمان و ظرافت زیادی را به خرج می دهد و برای خانم های خانه دار این گزینه مناسب است. اما اگر علاقمند هستید که در زمان کمتری قهوه آماده کنید، انتخاب شما باید قهوه ساز برقی نوع قطره ای باشد. زیرا تنها وقتی که از شما خواهد گرفت فقط ریختن آب در مخزن و ریختن پودر قهوه در دستگاه می باشد. اما اگر در طول روز قهوه زیاد میل می کنید، انتخاب قهوه ساز نوع برنامه پذیر انتخاب بهتری است.

  • توجه به تعداد و ظرفیت خروجی قهوه

نکته بعدی که بسیار مهم است توجه داشتن به خروجی و ظرفیت قهوه می باشد. مثلا اگر شما یک زوج هستید دیگر نیاز نیست اسپرسوساز بزرگ خریداری کنید. با توجه به نیاز شما به قهوه باید دستگاه با ظرفیت مناسب خریداری کنید. زیرا خروجی تهیه قهوه در قهوه سازها یکسان نبوده و از یک فنجان تا یک قوری چند نفره در هر دم آوری آماده می شود.

  • حجم دستگاه

قبل از خرید ابتدا باید مکان قرارگیری دستگاه را مشخص کنید. میزان قرار گیری با توجه به فضای در اختیار مشخص می شود. مثلا قرارگیری در میز آشپزخانه، یا قرار گیری در داخل کابینت که باید حتما به آن توجه داشته باشید

  • قابلیت برنامه پذیری

قهوه سازهای موجود در بازار در دو نوع دستی و غیر دستی موجود هستند که با توجه به نیاز می توانید آن را خریداری کنید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که میل به نوشیدن قهوه در شما زیاد است و یا عموما خانواده پرجمعیتی هستید و دید و بازدید در خانه شما زیاد است می توانید نوع برنامه پذیر را انتخاب کنید. عموما با استفاده از پنل های لمسی و یا بکارگیری WiFi می توان قهوه ساز را روشن و آن را برای دم کردن قهوه آماده کرد.

  • انواع فیلتر قهوه

نوع فیلترهای بکار رفته در هر قهوه ساز با یکدیگر فرق می کند که باید به آن نیز توجه ویژه داشته باشید. فیلترهای موجود در دستگاه یا ثابت هستند و یا از نوع یکبار مصرف می باشند. قطعا نوع ثابت برای افرادی که علاقمند به هزینه دادن اضافی نباشند، انتخاب خوبی است.

  • قدرت الکتریکی و بخار دستگاه

قدرت موتور بکارگیری شده در دستگاه های برقی قطعا در کیفیت و بهبود قهوه تولیدی اثر گذار می باشد. زیرا می تواند دمای آب را به خوبی بالا برده و گرمای مناسب را برای تهیه قهوه به ما بدهد. اما جز دوم دستگاه، مربوط به فشار بخار آب می باشد که قطعا در طعم قهوه تاثیر بسزایی داشته و برای تهیه کاپوچینو و کف شیر می تواند اثر گذار باشد.

  • نوع پرتافیلترها

سطح کیفی هر دستگاهی با نوع پرتافیلتر آن مشخص می شود. پرتافیلتر از یک دسته پلاستیکی و بدنه استیل ساخته می شود و میزان وزن آن بر استقامت دستگاه تاثیر گذار خواهد بود. دو نوع سبد پرتافیلتر وجود دارد که یکی به صورت فشرده بوده که پودر را در ظرف خود فشار داده و دیگری غیر فشرده می باشد.

  • طراحی و جنس بدنه قهوه ساز

قطعا مهم ترین نکته در خرید قهوه ساز نوجه به جنس و طراحی بدنه دستگاه می باشد. زیرا طراحی های زیبا و دلربا باعث حفظ دکوراسیون خانه شده و جنس بدنه نیز به طور مستقیم به طول عمر آن ارتباط خواهد داشت. معمولا استفاده از بدنه استیل ضد زنگ بهترین انتخاب می باشد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

خرید و قیمت اسپرسوساز

اسپرسوساز یک دستگاه برقی برای تهیه و آماده سازی اسپرسو و یا انواع نوشیدنی های کافئین دار است که نیاز شما را به خوردن اسپرسو در هر زمان برطرف می‌ کند. زیرا همانطور که مطلع هستید اسپرسو یکی از انواع قهوه به حساب می ‌آید که زمانی که آب به نزدیکی نقطه جوش یعنی 100 درجه سانتی گراد می ‌رسد. به همراه فشاری که بخار ایجاد می‌کند از لابه لای پودر قهوه گذر کرده و نوشیدنی شما را آماده می ‌کند. اما در این بین دستگاه های اسپرسوساز با مدل ‌های مختلفی تولید شده ‌اند که هر یک ویژگی‌ ها و مشخصات مخصوص به خود را دارا است.

در ادامه ویژگی های یک اسپرسوساز خوب را بیان می کنیم.

·         توان دستگاه اسپرسوساز و فشار بخار

در زمان خرید اسپرسوساز میزان توان دستگاه اهمیت دارد. توان دستگاه با فشار بخار آن رابطه مستقیم دارد که بر قیمت اسپرسوساز هم تاثیر می گذارد. یعنی میزان قدرتی که برای تولید فشار بخار آب، برای تولید یک فنجان قهوه ی با کیفیت مورد نیاز است. هرچقدر توان فشار بخار در دستگاه اسپرسوساز قوی تر باشد، اسپرسوی باکیفیت تری تهیه می کند. بیشترین میزان فشاری که از یک دستگاه اسپرسوساز می‌ توانید انتظار داشته باشید 15 بار است و برای رسیدن به این میزان فشار بخار دستگاهتان باید موتوری با قدرت 1000 یا 1600 وات داشته باشد.

·         جنس بدنه اسپرسوساز

جنس بدنه یک دستگاه اسپرسوساز علاوه بر اینکه به دستگاه زیبایی می دهد، تعیین کننده کیفیت دستگاه و طول عمر آن است. انتخاب یک دستگاه اسپرسوساز با بدنه ای مقاوم، این امکان را به شما می­ دهد که به مدت طولانی تری از دستگاه خود استفاده کنید.

·         پرتافیلتر یا دسته گروپ

دسته گروپ یا پرتافیلتر بخش و قطعه ای از دستگاه های اسپرسوساز است که قهوه آسیاب شده برای عصاره گیری در آن قرار می گیرد. پرتافیلتر نشانگر سطح کیفی یک دستگاه اسپرسوساز می باشد. پارامترهایی همچون قسمت پلاستیکی، استیل و وزن یک پرتافیلتر، تضمین کننده استقامت دستگاه بوده و در عمر دستگاه تاثیرگذار خواهد بود.

·         سبد پرتافیلتر

سبد پرتافیلتر یا محفظه قهوه آسیاب شده یک فیلتر فلزی سبد مانند است که قهوه آسیاب شده در درون آن قرار دارد. سبد پرتافیلتر از دو نوع فشرده و غیر فشرده می باشد که مدل خانگی دستگاه های اسپرسوساز از سبدهای فشرده استفاده می کنند که بسیار روی میزان لایه کرم قهوه ی اسپرسو اثر می گذارد.

·         عملکردهای متفاوت اسپرسوساز

عملکرد اسپرسوساز در به صرفه بودن آن تاثیر زیادی دارد چرا که برخی از دستگاه های اسپرسوساز با کیفیت، علاوه بر تولید قهوه اسپرسو می توانند قهوه فیلتری یا قهوه فرانسوی نیز تهیه کنند. در نتیجه شما می توانید در کنار اسپرسو از نوشیدن یک قهوه فرانسوی نیز لذت ببرید. همچنین برخی از دستگاه های اسپرسوساز قابلیت تهیه اسپرسو با پودر قهوه، پد قهوه، و کپسول قهوه را هم دارند.

·         سیستم قطع خودکار

این ویژگی به این معناست که اگر دستگاه در عرض 15 دقیقه هیچ عملیاتی نداشته باشد، به طور خودکار خاموش می شود.

·         سیستم شست و شوی خودکار

این ویژگی در برخی از دستگاه‌ ها وجود دارد که خیال شما را از بابت نظافت دستگاه راحت می‌ کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.