لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

انواع بخاری ها

بخاری ها در انواع مختلف تولید می شوند و صرفا با اتصال به منبع انرژی گاز، برق، نفت و … شروع به کار می کنند. انتخاب این وسیله گرمایشی باید با توجه به مواردی نظیر میزان گرمادهی، نوع سوخت، مدل و برند، ترموستات و تجهیزات جانبی صورت گیرد. انتخاب هوشمندانه این وسیله علاوه بر این که از نظر اقتصادی هزینه گزافی برای افراد در پی ندارد، به میزان قابل توجهی می تواند میزان انرژی مصرفی در ساختمان را کاهش دهد. بخاری برقی یکی از وسایل گرمایشی است که انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند.  بخاری برقی انواع مختلفی دارند که در مقاله نکات مهم برای خرید بخاری ها با چند مدل محبوب در چند سال اخیر بیشتر آشنا می شویم.

مهم ترین مزایای استفاده از بخاری برقی

·         از مهم ترین مزایای بخاری های برقی می توان به قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد. این بخاری ها به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچکی که دارند، به راحتی جا به جا می شوند و از آن جایی که این بخاری ها با نیروی الکتریکی کار می کنند، می توانند حکم بخاری سیار را نیز داشته باشند.

·         دیگر مزیت این نوع بخاری ها، این است که احتمال مرگ بر اثر گاز گرفتگی را به صفر می رسانند. بخاری های برقی کاربردهای بیشتری نسبت به نوع گازی و یا نفتی نیز دارند و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.

·         یکی از مهم ترین مزایا بخاری های برقی این است که بخاری های برقی کمک می کند تا آلودگی هایی که بر اثر مونو اکسید کربن در طبیعت تولید می شود وجود نداشته باشد و به نوعی در زمستان آلودگی هوای کمتری خواهند داشت.

از مهم‌ ترین مزایای بخاری گازی بدون دودکش می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

·         بخاری گازی بدون دودکش به ‌راحتی قابل جابجایی است و می ‌توان آن را در مکانی مورد استفاده قرار داد. این نوع از بخاری گازی ‌ها دارای کاربری مسکونی و تجاری است.

·         این نوع بخاری گازی می ‌تواند گرمای مطلوب و یکنواخت را در فضا ایجاد نماید.

·         هیچ ‌گونه نشتی هوای گرم در بخاری بدون دودکش وجود ندارد و تمام گرمای تولید شده از آن به فضا دمیده می ‌شود.

·         این بخاری ها در مقایسه با بخاری گازی دودکش دار ارزان‌ قیمت ‌تر است.

·         با استفاده از این نوع بخاری گازی ‌ها می ‌توان هزینه سوخت را تا حد قابل ‌توجهی کاهش داد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع بخاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع بخاری ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

خرید لوازم صوتی و تصویری

سیستم صوتی و تصویری از محصولات مورد علاقه جوانان است که امروزه علاقمندان و مصرف کنندگان این نوع محصولات رشد چشمگیری را داشته اند. در عرصه ساخت لوازم صوتی و تصویری برندهای متعددی مشغول به فعالیت هستند که می توانند انتخاب مناسبی برای خرید به حساب آیند که در این میان برند سونی را می توان به عنوان یکی از برترین برندها در این عرصه معرفی کرد. تلویزیون های سونی به علت کیفیت بسیار بالا در تصاویر و همچنین بهره مندی از قطعات درجه یک و با کیفیت به یکی از محصولات پرفروش این کمپانی تبدیل شده است و توانسته به محبوبیت زیادی در بازار لوازم صوتی و تصویری دنیا راه یابد. در مقاله لوازم صوتی و تصویری پرکاربرد را بیشتر بشناسید با ما همراه باشید تا در رابطه با تلویزیون سونی، سیستم پخش کننده خانگی و ساندبار بیشتر بخوانیم.

  • کیفیت تصویر  4K تلویزیون سونی

تلویزیون های 4K  سونی کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهند. کیفیت تصویر تلویزیون های4K  سونی 4 برابر بهتر از تلویزیون های Full HD سونی است و جزییات دقیق تر، رنگ های طبیعی تر و کنتراست تصویر بهتری را نمایش می دهند. با خرید جدیدترین تلویزیون 4K  سونی تا چند سال آینده نیاز به تعویض تلویزیون نخواهید داشت چرا که تلویزیون های 4K  تمامی تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نمایش می دهد. تلویزیون های  4K سونی بسیار متنوع هستند. پردازنده و فناوری های به کار رفته در هر مدل با مدل دیگر متفاوت است. همچنین ابعاد تلویزیون، سری ساخت، امکانات هوشمند، سال عرضه و … از عواملی هستند که در قیمت تلویزیون سونی تاثیر می گذارند.

  • کیفیت تصویر  HD تلویزیون سونی

 HDکوتاه شده عبارت HDTV (High Definition) است و به معنای یک استاندارد ویدئویی با کیفیت بالا برای جایگزینی با قالب‌ های قدیمی ویدئو است. سیگنال ‌های HD به صورت دیجیتال بوده و می‌ تواند از بروز تداخل آنالوگ ناشی از جریان‌ های الکتریکی و میدان‌ های مغناطیسی را برطرف سازد. همچنین HD دارای نسبت ابعاد وسیع ‌تری نسبت به فناوری‌ های نسل قبلی خود است که می‌ تواند تصاویر را به صورت واقعی ‌تری نمایش دهد.

  • کیفیت تصویر  Full HD تلویزیون سونی

 Full HDنام کیفیت تصویری است که جزء یکی از رایج ‌ترین وضوح تصاویر در انواع تلویزیون‌ ها بوده و از کیفیت تصویر HDبهتر و پیشرفته ‌تر است. بیشتر فیلم ‌ها و سریال‌ های مربوط به سرویس ‌های پخش زنده با کیفیت Full HD در دسترس هستند و پخش کننده Blu-ray اصلی نیز تصاویر را با این وضوح نمایش می‌ دهد. این کیفیت تصویر، با تمام پیشرفت‌ ها و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل که نسبت به تصاویر HD بسیار بهتر و زنده‌ تر است.

سیستم پخش کننده خانگی

با استفاده از سیستم پخش کننده خانگی با کیفیت در کنار تلویزیون یا دیوارهای خانه در فضایی مناسب می توانید از صدایی شفاف و بی نقص لذت ببرید و طیف وسیعی از صدا را تجربه کنید. برای ایجاد یک سیستم صوتی مناسب و قدرتمند در فضای منزل خود می توانید از پخش کننده خانگی استفاده کنید. پخش کننده خانگی به اسپیکری گفته می شود که برای مصارف خانگی طراحی شده است و اسپیکرها با توجه به نوع کاربری، توان خروجی و تعداد بلندگوها، وزن و حجم، رنگ و شکل ظاهری با توجه به نوع استفاده در فضاها و مکان ها طراحی و ساخته می شوند. از آن جایی که این اسپیکرها در اندازه ها، توان خروجی، رنگ، طرح و کاربردهای متنوعی تولید می شوند و در طیف وسیعی در دسترس هستند، انتخاب را برای تنوع و نیازهای شما آسان می کنند.

اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید اینترنتی لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. لازم به ذکر است که شما می ‌توانید با خرید از انتخاب سنتر از خدماتی چون ارسال رایگان درب منزل، پرداخت در محل و دریافت گارانتی معتبر شرکتی بهره ‌مند شوید.

همه چیز در رابطه با قهوه ساز و انواع آن

به وسیله ای که با استفاده از آن می توان قهوه درست کرد قهوه ساز می گویند. اما واژه قهوه ساز معمولا برای قهوه سازهای برقی که می توان با آن ها قهوه های فیلتری تهیه کرد به کار می رود. به طور کلی دستگاه های قهوه ساز به دو دسته اسپرسوساز و فیلتردار تقسیم می شوند.  عملکرد قهوه سازهای فیلتری به این صورت است که در ابتدا قهوه پودر شده را درون فیلتر فلزی یا کاغذی می ریزد و در مرحله بعد آن را داخل قیف دستگاه قرار می دهد. در مرحله بعدی در مخزن آب دستگاه، آب سرد ریخته می شود که بعد از روشن کردن دستگاه و به نقطه جوش رسیدن مستقیم به داخل قیف هدایت می شود. معمولا یک قوری سرامیکی یا شیشه ای در قسمت خروجی این دستگاه ها قرار دارد که بعد از این که بر روی قهوه آسیاب شده آب جوش ریخته شد، قهوه آماده شده درون آن قوری ریخته می شود. عصاره دانه های قهوه آسیاب شده اسپرسو است. برای درست کردن این عصاره، لازم است که دانه های قهوه پودر شوند. سپس آب داغ با دما و فشار بالا از میان این پودر فشرده عبور می کند و عصاره قهوه یا همان اسپرسو آماده نوشیدن می شود.

قهوه سازها شامل دو دسته زیر می باشند:

  • ·         قهوه ساز دستی 

قهوه سازهای دستی قیمت پایین تری دارند و به راحتی می توانید با خود در محل کار و مسافرت و .. حمل کنید. اما باید گفت زمان آماده کردن قهوه با آن، نسبت به قهوه سازهای برقی بیشتر است. همچنین برخی از قهوه سازهای دستی به فیلتر نیاز دارند که فیلترهای کاغذی در آن ها یکبار مصرف است.

  • ·         قهوه ساز برقی

قهوه سازهای برقی که محبوب ترین آن اسپرسوسازها هستند و محبوب ترین نوع قهوه در دنیا اسپرسوها هستند. همچنین از اسپرسو برای درست کردن بسیاری از قهوه های دیگر مانند کاپوچینو، آمریکانو، موکا و .. استفاده می شود. درست کردن قهوه با قهوه ساز برقی بسیار راحت است. در این روش لازم است تا قهوه را آسیاب کنید و آن را در ظرف مخصوص قهوه بریزید و دستگاه را روشن کنید. بعد از مدت زمان کوتاه قهوه شما آماده است. قیمت قهوه سازها با توجه به برند آن ها متغیر است. همچنین زمانی که با قهوه ساز، قهوه درست می کنید بر روی قهوه لایه ی کرمی ایجاد می شود. کرم لایه ای نازک به رنگ نارنجی یا قهوه ای است که بر روی قهوه ایجاد می شود و نشان دهنده کیفیت قهوه می باشد.

از جمله فاکتورهایی که در خرید و قیمت قهوه سازها تاثیر بسزایی دارد شامل موارد زیر می باشد:

  • وجود بخش آسیاب کننده
  • ظاهر دستگاه، مخزن قهوه
  • مخزن آب قهوه ساز برقی
  • سیستم قطع اتوماتیک

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله قهوه ساز بایترون را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع قهوه سازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.


خرید قهوه ساز بوش

قهوه سازهای بوش از با کیفیت ترین و پر فروش ترین قهوه سازهای بازار و مجهز به بالاترین تکنولوژی و قابلیت های کاربردی زیادی هستند.  برند بوش قهوه ساز‌های خود را در طرح‌ ها و رنگ های بسیار جذاب تولید می‌ کند.

هنگام خرید قهوه ساز بوش بایستی به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

ظاهر دستگاه

دستگاه های قهوه ساز  بوش در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که هرکدام ویژگی های خاص خودشان را دارند و این ویژگی ها تعیین کننده قیمتشان می شود و تصمیم گیرنده نهایی خودتان می باشید که کدام محصول را انتخاب نمائید.

  • مخزن آب

وجود مخزن آب در دستگاه قهوه ساز بوش مهم و اساسی می باشد و برای تهیه قهوه بایستی دستگاه مخرن آب را داشته باشد.

  • مخزن قهوه

در برخی از دستگاه های قهوه ساز بوش این مخزن وجود ندارد و از فیلترهای کاغذی استفاده می شود.

  • سیستم قطع خودکار

در قهوه سازهای بوش سیستم قطع خودکار وجود دارد که به شما این توانایی را می دهد که هنگام تمام شدن کار و ریخته شدن قهوه در لیوان دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود و از کثیف شدن دستگاه جلوگیری کند.

  • سیستم گرم نگهدارنده

یکی از سیستم ها و عملکردهای ویژه ای که اصولا قهوه سازهای بوش ار آن پشتیبانی می کنند توانایی گرم نگهدارنده می باشد.

  • توان مصرفی

توان مصرفی یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که هنگام خرید قهوه ساز بوش بایستی به آن توجه کنید. هر مقدار توان دستگاه بیشتر باشد بیان گر توانایی بیشتر محصول می باشد و مقدار کار بیشتری دستگاه انجام می دهد.لازم به ذکر است که توان دستگاه علاوه بر تاثیر بیشتر بر روی محصول بر روی طعم قهوه نیز تاثیر بسزایی دارد.

  • فشار بخار

فشار بخار کم می تواند طعم تلخ وتیزی به قهوه بدهد ، فشار بخار استاندارد در قهوه ساز بوش به صورت معمول بین 14 الی 19 بار می باشد. البته این مقدار فشار در برندهای مختلف متفاوت می باشد و امکان دارد دستگاهی با فشار 19بار کیفیتی برابر با دستگاهی با کیفیت 15 بار داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع قهوه سازها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع قهوه سازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

خرید اسپرسوساز بیشل

اسپرسوساز دستگاهی است که می ‌تواند انواع نوشیدنی ‌های بر پایه قهوه را برایتان تهیه کرده و شما در هر زمان که بخواهید این فرصت را خواهید داشت که نوشیدنی مد نظرتان را تهیه کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. از نکات مهمی که هنگام خرید اسپرسوساز بیشل بایستی به آن توجه کنید مقدار ظرفیت دستگاه می باشد. اصولا برای مصرف های خانگی احتیاج به ظرفیت های پایین است که مقدار ظرفیت آن به تعداد افراد خانواده شما بستگی دارد.

انواع مختلف دستگاه های اسپرسوساز بیشل

  • ·         اسپرسوساز دستی

در اسپرسوساز دستی اهرمی وجود دارد که به شکل مکانیکی و با نیروی دست فشار مورد نیاز برای عبور آب جوش از میان دانه های قهوه را مهیا می کند.

  • ·         اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک در اکثر خانه ها و کافه ها وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از نیمه اتوماتیک بودن این محصول این می باشد که در مرحله آخر و بعد از آماده شدن قهوه کارهایی مانند ترکیب کردن قهوه اسپرسو با شیر ، فوم و یا موارد دیگر به صورت دستی صورت می گیرد.

  • ·         اسپرسوساز تمام اتوماتیک

اسپرسوساز تمام اتوماتیک تمامی مراحل تهیه قهوه را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و تنها کافی است که شما یک دکمه را فشار بدهید. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه کاملا راحت و آسان می باشد. به عنوان مثال در صورتی که می خواهید کاپوچینو درست کنید قهوه ، شیر و آب را در جای مخصوص خود بریزید و از روی محصول گزینه کاپوچینو را انتخاب نمائید و بعد از گذشت چند دقیقه نوشیدنی شما آماده می شود.

آشنایی با انواع قطعات و اجزا دستگاه اسپرسوساز بیشل

  • وارمر یا همان سیستم گرم نگهدارنده فنجان
  • پرتافیلتر
  • هد گروپ
  • نازل آب جوش
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه داخلی
  • فیلتر آب

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع اسپرسوسازها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.