لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

بررسی ویژگی های لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو یکی از محصولات محبوب و با کیفیت بازار محسوب می شود. دوو از قابلیت دایرکت درایو در لباسشویی های خود استفاده کرده است. لباسشویی دوو علاوه بر چرخش معمولی و شستشوی لباس ها می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد. این نوع موتور با لرزش کمتر و صدای بسیار کم بهترین گزینه برای استفاده در این دستگاه های مدرن است. لباسشویی دوو با کمک دو نازل قدرتمند آب و مواد شوینده را به شکلی عمقی روی تار و پود لباس ها اسپری می کند ؛ به این ترتیب علاوه بر کاهش مصرف انرژی ، لباسها بسیار با کیفیت و به شکلی یکپارچه شسته می شوند


معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما پر قدرت و کم مصرف می باشد. ماشین لباسشویی های پاکشوما با ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شوند. برای انتخاب درست ماشین لباسشویی مورد نیاز باید ابتدا شناخت

 کاملی از مشخصات ظاهری و فنی هر دستگاه داشته باشید که می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر علاوه بر مشاهده ی کامل لباسشویی ها و مقایسه آن ها از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید.


ویژگی های یخچال فریزر دیپوینت

طراحی زیبا، مونتاژ حرفه‌ای و بدنه مستحکم یخچال دیپوینت می تواند به چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه و منزل جلوه ای ویژه بدهد. همچنین برند دیپوینت تلاش کرده در تولید یخچال فریزر خود از نوآوری هایی چون کمپرسور اینورتر، سیستم ذوب برفک اتوماتیک، سیستم گردش های داخلی، پنل لمسی ال ای دی، محفظه انجماد سریع استفاده کند. قیمت یخچال دیپوینت نسبت به برند ای هم رد خودش مناسب تر می باشد ولی دارای امکانات بهتری دارد.


بررسی کیفیت یخچال الکترواستیل

یخچال فریزر الکترواستیل به انواع سیستم ها ، تکنولوژی ها ، فیلترهای تصفیه و لوازم جانبی کاربردی مجهز شده است. یکی از این قابلیت ها، دکمه های تنظیم دیجیتالی و پنل های لمسی می باشد. همچنین مصرف انرژی در مدل های جدیدتر یخچال الکترواستیل ، بهینه تر شده است. یخچال فریزر های الکترواستیل با طراحی مدرن و زیبا در کنار قیمت مناسب و گارانتی شرکتی توانسته به یکی از محبوب تریم یخچال های بازار کشورمان تبدیل شود. در ادامه این مطلب ما به برسی مشخصات مهم و کاربردی این یخچال ها می پردازیم.قیمت یخچال الکترواستیل نسبت به برند های هم رده خودش مناسب تر می باشد ولی همان ویژگی ها را دارد.

بررسی سیستم هوشمند تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن

با بهره گیری تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن  از سیستم عامل اندروید و  اتصال به اینترنت علاوه بر استفاده های معمول ، می توانید از اپلیکیشن ها و برنامه های اینترنتی نیز لذت ببرید. سیستم عامل اندروید ، به عنوان محبوب ترین بستر برای توسعه برنامه های هوشمند، امکانات بیشماری را برای دسترسی به انواع محتواهای ویدیویی ، آموزشی ، بازی و سرگرمی فراهم می کند. قیمت تلویزیون ایکس ویژن نسبت به برند های هم رده خودش مناسب تر می باشد.