لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

بررسی بهترین مدل تلویزیون دوو

یکی از ویژگی تلویزیون دوو هوشمند بودن آن است، که می توانید به اینترنت متصل شوید و کارهایی مانند جستجو در وب، بازی کردن، فیلم دیدن و.... انجام دهید. تلویزیون دوو دارای قابلیت های ارتباطی از جمله قابلیت اسکرین میرر می باشد که با استفاده از این فناوری می توانید هر چیزی که در نمایشگر گوشیتان است در تلویزیون تماشا کنیداین مدل از تلویزیون دوو دارای سینمای چهار بعدی است که می توانید به راحتی عکس و فیلم مورد نظر خود را به صورت چهار بعدی تماشا کنید و نهایت لذت را ببرید

ویژگی های تلویزیون 43 اینچ دوو

تلویزیون دوو 43 اینچ دارای فناوری های به روز یادی است که تایم شیفتینگ یکی از آن فناوری ها است که شما می توانید با استفاده از این فناوری در هنگام ضیط برنامه ی موردنظرتان روی حافظه خارجی، زمان را به عقب بازگردانید و قیمت مورد نظرتان را تماشا کنید و در ضمن نگران ضبط شدن برنامه در حال پخش نباشید زیا ضیط برنامه بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد داشت


معرفی تلویزیون ال ای دی 55 اینچ دوو

تلویزیون 55 اینچ دوو جزو تلویزیون های هوشمند دوو می باشد که مجهز به اندروید 9 می باشد. همچنین این مدل از تلویزیون دوو دارای صفحه نمایشی با کیفیت 4کا و رزولوشن 8.3 میلیون پیکسل است که این خصوصیات باعث شده که این تلویزیون تصاویر با کیفیت را با وضوح بالاتری به نمایش بگذارد. تکنولوژی صدای این تلویزیون از نوع دالبی دیجیتال می باشد.


بررسی بخش بندی یخچال گالری اسنوا

این مدل از یخچال اسنوا به محفظه های مستقل تقسیم می شوند که شامل محفظه آشپزخانه، خانواده، کودک می شود که محفظه آشپزخونه محل قرار گیری مواد غذایی که مواد اولیه غذاهای رنگارنگ هستن محفظه خانواده محل قرار گیری خوراکی های است که در طول روز به آن نیاز داریم مانند میوه، میان وعده و... محفظه کودک متعلق به کودکان است خوراکی خود مانند پاستیل، شکلات ... در آن قرار دهند.


معرفی تلویزیون ال ای دی دوو

تلویزیون دوو به عنوان یکی از پر فروش ترین تلویزیون های امروزه محسوب می شود. تلویزیون دوو به دلیل داشتن سیستم صوتی دالبی دیجیتال دارای کیفیت صدای قابل قبولی می باشد. قابلیت ضبط بر روی حافظه جانبی این امکان را به شما می دهد که برنامه مورد نظر خود را بر روی فلش مموری، هارداکسترنال و مموری ذخیره کنید و در زمان دیگری آن را تماشا کنید. قیمت تلویزیون دوو با توجه به امکاناتی که دارد نسبت به برند های هم رده خودش مناسب تر می باشد.