لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی تی سی ال

ماشین لباسشویی تی سی ال نیز در ظرفیت‌ های 7، 8، 9 و 10 کیلوگرم موجود است تا مصرف کنندگان با توجه به نیاز خود حق انتخاب داشته باشند. در ادامه این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین مدل‌ های ماشین لباسشویی تی سی ال با ظرفیت‌ های مختلف پرداخته ‌ایم تا بتوانید بر اساس نیاز خود، مدلی مناسب خریداری کنید.

سبک طراحی

سبک طراحی یکی از مواردی است که قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال را تحت تاثیر قرار داده است. این محصول به سه شکل درب از بالا( ساده)، درب از بالا (خشک کن ) و درب از جلو (اتوماتیک) در بازار موجود است. در حال حاضر مدل لباسشویی TCL درب از جلو اتوماتیک پیشرفته‌ترین مدل به حساب می‌آید که به طبع آن قیمت بالاتری هم دارد.

نوع موتور

موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی تی سی ال می‌تواند به دو صورت تسمه‌دار و یا بدون تسمه باشد. این نوع از موتورها هر کدام ویژگی و مشخصات فنی خاص خود را دارند. موتورهای بدون تسمه از مزایایی همچون طول عمر بالا و استهلاک پایین برخوردار هستند. همچنین این نوع از موتورها صدایی بسیار کم تولید می‌کنند. امروزه در تولید جدیدترین مدل‌های لباسشویی تی سی ال از موتورهای بدون تسمه استفاده می‌شود. 

ظرفیت

از دیگر پارامترهای تاثیر گذار بر روی قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال، ظرفیت یا همان گنجایش است. این پارامتر تعیین می‌ کند که مصرف کننده چه میزان لباس می‌تواند وارد درام نماید. انواع مدل این برند در ظرفیت‌های 7، 8، 9 و 10 کیلوگرمی در بازار موجود می‌باشد.

امکانات و قابلیت‌ها

جدیدترین و به رزوترین انواع مدل ماشین لباسشویی تی سی ال از آپشن و امکانات متنوعی برخوردار می‌باشد. انواع تکنولوژی در لباسشویی‌های این برند به کار رفته تا به بهترین شکل ممکن بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. هوشمند بودن این دستگاه تاثیر مستقیمی بر روی قیمت می ‌گذارد.  

کلاس مصرف انرژی

از آنجایی که لباسشویی وسیله برقی پرمصرفی است، رده انرژی آن بسیار اهمیت دارد. بهترین رتبه مصرف انرژی، کلاس A می‌باشد که برای صرفه جویی، گزینه‌ ای مناسب ‌تر است.

جهت آگاهی از لیست قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال می‌توانید از پرسنل فروشگاه بهار کمک بگیرید. این فروشگاه به صورت آنلاین بستری را فراهم آورده تا افراد به راحتی برای استعلام قیمت و یا خرید ماشین لباسشویی تی سی ال بتوانند با کارشناسان فروش در ارتباط باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد