لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

بخاری گازی بدون دودکش

قیمت بخاری گازی براساس معیارهای مختلفی مانند برند، قدرت گرمایش بخاری گازی و طراحی ظاهری تعیین می شود که قطعا هر چه بخاری دارای توان و اندازه بزرگتری باشد، قیمت آن بالاتر می رود.

یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب بخاری گازی درنظر گرفتن متراژ خانه یا محلی است که قرار است بخاری گرما بخش آن جا باشد. بر این اساس، بخاری های گازی به دو دسته دیواری و زمینی دسته بندی می شوند که با توجه به نیاز خود می توانید نسبت به خرید بخاری از نوع دیواری یا زمینی اقدام کنید. بخاری دیواری در مقایسه با بخاری زمینی کوچک بوده و فضای کمتری را اشغال می کند و عمدتا برای مکان هایی طراحی شده است که متراژ پایینی دارند.

بخاری های بدون دودکش می بایست مجهز به سیستم ODS باشند. این سیستم به طور دائم میزان اکسیژن فضا را کنترل می کند و بر اساس آن، جریان گاز را در بخاری گازی برقرار می کند. در صورتی که به هر دلیل میزان اکسیژن فضایی که بخاری در آن قرار دارد به کمتر از 18 درصد برسد، این سیستم به طور اتوماتیک جریان گاز را قطع می کند و تا زمانی که محیط کاملا تهویه و پاک نشده و همه چیز به حالت عادی برنگشته، اجازه روشن شدن بخاری را به شما نمی دهد. به همین خاطر است که سیستم  ODSبخاری گازی بدون دودکش جذاب و کارآمد به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که بدانید، ترموکوپل از قطعاتی است که برای امنیت بیشتر بخاری بسیار ضروری است. عملکرد این سیستم به این شرح است که در صورت خاموش شدن شعله یا قطع و وصل شدن جریان گاز، گردش گاز به طور اتوماتیک متوقف می شود و از این رو از نشت گاز در محیط جلوگیری شده و خطر گاز گرفتگی یا انفجار محل به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد